niedziela, 8 marca 2015

Dzień Kobiet 2015

Dzień Kobiet w Cieszycach był wspaniałą imprezą! 


Panie wszystko zorganizowały sobie same, napiekły mnóstwo ciast i ciasteczek, przepyszne pączki, do tego były owoce, kawa, herbata, a dla dzieci soki. Dla trzynastu najstarszych mieszkanek Cieszyc zrobiłyśmy własnoręcznie materiałowe, kolorowe pisanki, a jeden z panów wręczył wszystkim kobietkom symbolicznie po tulipanku. Było wesoło, gwarno, na luzie, przemiło, jednym słowem: szampańska zabawa!!! Kto by się spodziewał, że można się tak rewelacyjnie zintegrować i wystarczy do tego mieć tylko odpowiednie miejsce, tzn. nową, funkcjonalną, ciepłą, jasną świetlicę z całym węzłem sanitarnym i dużą kuchnią. :-)


Obowiązkowo wszystkie panie zrobiły sobie wspólne zdjęcia przed wejściem:







A oto fotorelacja z całej imprezy, która zaczęła się o godz. 15.00 i trwała do późnych godzin wieczornych:






















Oraz zdjęcia w naszej nowej kuchni:





Wspaniale jest tak skonsolidować wszystkie kobiece siły, lepiej się poznać i budować na tym dalsze relacje. Kobiety wszystkich krajów łączmy się!!! :-)


5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, ze Dzień Kobiet jest przepięknym dniem, chociaż nie ukrywam, że sprawia mi ono nieco problemów (nigdy bowiem nie wiem, co podarować swojej wybrance). Na szczęście sklepów internetowych, w którego ofercie można znaleźć naprawdę fantastyczne prezenty nie brakuje (ten: https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej jest jednym z nich).

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jeśli mówimy tu o dniu kobiet to moim zdaniem, mój maż raczej nie ma problemów z prezentem. Natomiast ja mu kupiłam całkiem niedawno fajne etui na koszulę https://forhim.pl/50-etui-na-koszule i z tego co widziałam, to taki prezent bardzo mu się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać impreza na pewno była udana i fajnie, że można w taki sposób obchodzić takie dni. Ja teraz zbieram się powoli do wręczenia prezentu na dzień dziadka. Już go kupiłam w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka i uważam, że jest on przepiękny.

    OdpowiedzUsuń